Humornydarcek.sk používa cookies aby vám mohol poskytnúť čo najkvalitnejšie služby. Pokiaľ chcete pokračovať na stránke potvrďte prosím používanie cookies.

 

 

 

 


» OBCHODNÉ PODMIENKY
  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA:

 

- Nákup v našom internetovom obchode môžu uskutočňovať fyzické ako aj právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

- Zaslaním objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito VOP.

Predávajúci: Anežka Sýkorová, A.Sládkoviča 4 ,97101 Prievidza IČO: 44275111, DIČ:SK1071419569.

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu: http://www.info@humornydarcek.sk

 

     2.OBJEDNÁVANIE TOVARU:

 

- Tovar si môže kupujúci objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže kupujúci tovar objednať e-mailom na adrese: info@humornydarcek.sk, poprípade telefonicky na tel. č.0903572388).

- Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah (zmluva) medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín ( v pracovné dni) predávajúci  overí a potvrdí objednávku (odoslaním e-mailu). Kupujúci sa odoslaním "objednávky s povinnosťou platby" zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.

- Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

- Kupujúci má právo stornovať objednávku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho s kupujúcim, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u kupujúceho. Objednávku je možné stornovať výlučne telefonicky alebo formou e-mailu (alebo písomnou formou)

- Kupujúci potvrdením objednávky s povinnosťou platby potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.

- Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, presnú adresu doručenia tovaru, telefónne číslo a e-mail. Fyzická alebo právnická osoba podnikateľ môže uviesť aj IČO, DIČ, IČ DPH. Názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

 

   3.DODACIE PODMIENKY:

 

-   90 % tovaru máme skladom a sme ho schopný vyexpedovať do 2 prac. dní. Zvyšných 10% vyrábame až po potvrdení objednávky.   Ak by sa náhodou stalo, že nebudeme mať množstvo alebo druh tovaru ktorý ste si práve objednali, budeme Vás o tom ihneď po obdržaní objednávky telefonicky (prípadne mailom) informovať.

- všetok tovar posielame slovenskou poštou alebo Poštovým kuriérom na DOBIERKU! (ak nie je dohodnuté inak)

 - za tovar zaplatíte až pri jeho prevzatí od doručovateľa alebo priamo na pošte.

- poplatky za poštovné  nájdete v PLATOBNÉ PODMIENKY.

- Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

- Pri preberaní produktu je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

- Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, je tovar majetkom predávajúceho!

- Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

 

 

      4.ODSTÚPENIE OD ZMLUVY:

 

1.1. Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy ,(ak nejde o predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, napríklad ak ide o tričko s navrhnutým vlastným motívom) do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy a uplatnenie si práva, je kupujúci povinný predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy informovať, a to buď telefonicky (tel: +421 903 572 388), alebo e-mailom (e-mailová adresa: info@humornydarcek.sk), alebo listom zaslaným poštou na adresu: Anežka Sýkorová, A.Sládkoviča 4/4, Prievidza 97101). Na tento účel môže kupujúci použiť priložené tlačivo - Storno formulár, nie je to však podmienkou. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, je potrebné, aby kupujúci zaslal správu predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy.

1.2 V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný vrátiť tovar predávajúcemu nepoužitý, nepoškodený a s dokladom o jeho zakúpení. Tovar je potrebné zaslať späť na adresu: Anežka Sýkorová, A.Sládkoviča 4/4, Prievidza 97101 v priebehu 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za dodržanú v prípade, že kupujúci tovar odošle pred uplynutím 14 dňovej lehoty. Tovar je potrebné zaslať doporučene (predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie počas prepravy). Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Dodatočné náklady vzniknuté v dôsledku spotrebiteľom výslovne zvoleným iným spôsobom doručenia (napr. expresné doručenie do 24 hodín), ako je najlacnejší a bežne prijateľný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim nie je predávajúci povinný spotrebiteľovi uhradiť. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, že tovar stratí na svojej hodnote, predávajúci je oprávnený kupujúcemu znížiť vrátenú čiastku, pokiaľ zmena stavu, vlastnosti a funkčnosti tovaru súvisia priamo s tým, ako tovar používal a zaobchádzal s ním.

- Spolu s tovarom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe.

- Produkt sa nevracia na dobierku! Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.

- Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť a do 14 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za produkt, vráti kupujúcemu vopred dohodnutým spôsobom späť (väčšinou bankovým prevodom na účet).

Podľa § 12 ods. 5 zákona o podomovom predaji a zásielkovom predaji, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

-    predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (t.j. ak ide o produkt s vlastným alebo vybraným potlačeným motívom).

 

       5. ALTERNATÍVNY SPÔSOB RIEŠENIA SPOROV

 

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: info@humornydarcek.sk
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu:http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20-, eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

        6.VÝMENA TOVARU:

 

- Kupujúci má možnosť výmenu tovaru za iný, alebo inú veľkosť ak tovar nebol používaný. Stáva sa,že niekedy neuhádnete veľkosť napr. trička. Ak sa Vám to stalo, bez čakania nám zavolajte (0903 572 388), aby sme to mohli čo v najkratšom čase vyriešiť vo váš prospech. Náklady na poštovné a dobierečné na výmenu produktu znáša kupujúci. Ak prídete do našej kamennej predajne, máte to samozrejme zdarma.

FORMULÁR NA VÝMENU TOVARU

 

        7.REKLAMÁCIE:

 

- Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho (t.j.e-shop www.humornydarcek.sk alebo v kamennej predajni)

- Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.

- Reklamovaný tovar musí byť kompletný a s príslušenstvom.

- Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 5,00 Eur a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.

- Reklamáciu vyriešime čo najkratšom čase cca 7-15 dní od prevzatia reklamovaného tovaru.

- Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu max. 30dní.

- Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.

- Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.

 

       8.ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

 

 

- Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

- Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

- Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia-príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

- Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 

- Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 1.01. 2017.

- Vyhradzujeme si právo na rozlišné ceny medzi kamenným a internetovým obchodom.